Veel gestelde vragen over onze totaaloplossing
Is het verplicht om alle hardware en software af te nemen?
Dat is zeker niet verplicht. Omdat ons systeem modulair is opgebouwd, kan je de software naar eigen behoefte inzetten. Je hebt alle vrijheid om specifieke onderdelen te kiezen, dat geldt zowel voor onze hardware als onze software.
Welke onderdelen moet ik minimaal afnemen?
Er zijn basiscomponenten die essentieel zijn voor de werking van het systeem, dat is afhankelijk van welke diensten je van ons afneemt.
Moet ik volledig overstappen of kan ik mijn huidige leveranciers op jullie systeem aansluiten?
Wij bieden integratiemogelijkheden met bestaande systemen en leveranciers, waardoor wij geen volledige overstap vereisen. Neem gerust contact met ons op en informeer naar de integratiemogelijkheden.
Uit welke hardware en software kan ik kiezen?
Wij bieden multifunctionele software voor recreatiebedrijven. Wij kunnen alle gebruikte hard- en software terugbrengen naar 1 systeem. Denk daarbij aan een website met zoek en boek, ons reserveringssysteem, relatiebeheer, een Mijnomgeving voor zowel gasten als eigenaren, Animatie & Dagrecreatie, takenbeheer en we hebben een financiële module. Onze hardware helpt op een slimme manier energie te besparen, gastcomfort te verhogen en efficiënter te werken. Wij bieden diverse zuilen, elektronische sloten, een kassasysteem, narrowcasting, parkeerbeheer, energiebeheer en innovatieve domotica.
Voor welke soorten onderneming is jullie automatiseringssysteem geschikt?
Ons systeem is speciaal ontworpen voor de recreatiebranche. Onze innovatieve oplossingen kun je inzetten op jouw vakantiepark, camping, jachthaven of hotel.
Is het automatiseren van contactmomenten niet onpersoonlijk?
Automatiseren kan inderdaad leiden tot minder persoonlijke interactie, maar het kan ook efficiënter zijn en zorgen voor consistente communicatie. Het is belangrijk om een balans te vinden en mogelijkheden te bieden voor persoonlijke interactie waar dat belangrijk is.
Hoeveel energie- en personeelskosten bespaar ik door te automatiseren?
Dit is sterk afhankelijk van je huidige situatie en welke software van ons automatiseringssysteem je implementeert. Over het algemeen kan automatisering leiden tot aanzienlijke besparingen door verhoogde efficiëntie en verminderde noodzaak voor handmatige arbeid.
Is het gratis advies op jullie website vrijblijvend?
Ja, ons advies is vrijblijvend en verplicht je tot niets. Het is bedoeld om je te helpen een geïnformeerde beslissing te nemen.
Hoe lang duurt het voordat jullie systeem is geïmplementeerd?
De implementatietijd kan variëren van enkele dagen tot enkele maanden, afhankelijk van de complexiteit van het systeem, welke software of hardware je afneemt, de grootte van je bedrijf, en de mate van maatwerk die nodig is.
Is er een proefperiode mogelijk?
Veel aanbieders bieden een proefperiode aan zodat je het systeem kunt uitproberen voordat je een definitieve beslissing neemt. Informeer specifiek naar de duur en voorwaarden van de proefperiode.
Wat gebeurt er als ik ondersteuning nodig heb of iets niet werkt?
Wij bieden technische ondersteuning via telefoon, e-mail of een online helpdesk. Ons support team staat altijd klaar om te helpen. Ook in de avonden en de weekenden zijn wij bereikbaar via onze storingslijn. Alle informatie is terug te vinden op onze contactpagina.
Wat als het internet uitvalt?
Dit is een belangrijk punt om te bespreken met je aanbieder. Sommige systemen hebben offline functionaliteit, terwijl anderen volledig afhankelijk zijn van internet. Zorg ervoor dat je een back-up plan hebt voor internetstoringen.